Procedure voor printen naam/nummer op Brax shirt

Beste Braxers,

Om iedereen zo snel mogelijk te kunnen helpen tijdens het drukke seizoensbegin heeft DNA:Hockey onderstaande procedure ontwikkeld voor de bedrukking van naam en nummer op shirts.

In het kort komt het er op neer dat je de bedrukking via de webshop bestelt en pas wanneer je bericht krijgt dat deze klaarligt, naar de winkel komt. Zo kan je onmiddellijk geholpen worden en bespaar je jezelf een extra rit naar de shop.

Gelieve hier dus zeker rekening mee te houden!

DNA: HOCKEY – PRINTSHOP BEDRUKKINGSPROCEDURE – HOOGSEIZOENLET OP: DE BEDRUKKINGSPROCEDURE LOOPT VANAF VANDAAG TOT EN MET EIND OKTOBER 2022

klanten die zich dus in de winkel komen aanbieden zonder de bedrukking besteld te hebben via onze webshop kunnen we dus niet direct helpen!

 Voor clubkleding bedrukkingen (nummer en/of naam) betekent dit dat de speciale procedure weer van kracht wordt tot en met eind oktober 2022.

 De bedrukking kan men bestellen via onze webshop: https://www.dnahockey.be/en/content/printshop

OPGELET: men bestelt dus een bedrukking, géén kleding!!!

Nadat uw lid (onze klant) zichzelf geregistreerd heeft (https://www.dnahockey.be/en/customer/login/forgot ) kan men via de openingspagina doorklikken om een bedrukking te bestellen.

 Na de selectie van de betreffende club kan men via verschillende stappen, die uitgelegd worden, hun bedrukking bestellen.

 Nadat de bestelling geplaatst is krijgt men binnen 1 tot 5 werkdagen bericht dat de bedrukking klaar ligt.

Men kan dan langskomen om hun uitrusting te passen en te laten bedrukken, dan is men met 1 bezoek aan de winkel klaar.

Er zal in het hoogseizoen (AUGUSTUS – SEPTEMBER – OKTOBER) op géén enkele andere wijze een bedrukking aangevraagd en/of geregeld kunnen worden door de individuele leden dan via onze webshop.

 Het is van het ALLERHOOGSTE belang om jullie leden onmiddellijk in te lichten en er dus voor te zorgen dat men op de juiste manier en correct geïnformeerd is om teleurstelling te vermijden.

 Deze procedure is, zoals elk jaar, om een zo hoog mogelijke tevredenheidsniveau te halen voor de leden die correct én op tijd hun zaken in orde willen brengen.

 Als er vragen zijn kan men ons contacteren op: +32 (0)3 440 63 73

www.instagram.com/dnahockeypadel

www.facebook.com/dnahockeypadel

www.dnahockey.be

closed: Sun & Mon

Andere nieuwsberichten:

Menu